03 April 2022

USTAZ KAZIM MERAPU LAGI.....

 


USTAZ KAZIM MERAPU LAGI DAN LAGI. DULU OK JER DIA...LEPAS KENA SIHIR BEULANG KALI.....NAMPAK MACM SOMETING WROMG SOMEWHERE...

LINK PENCERAMAH BATAKLIKE :
https://youtu.be/2DbQhyliXCs

LINK AHLI SAINS & USTAZSAINS :
https://fb.watch/bZSl_Aepir

KOMEN ; Aku belajar setakat ting 4 je. Tapi cikgu sains dan ustaz seta ustazah aku smua nya sependapat tentang hal tu. Aku pum faham dan jelas sgat. Penceramah tu dulu ok. Lepas kena buatan orang (sihir) ...yg dia war-warkan sendiri dia kena sihir berulang kali....maka graviti otak alignment ada lari aikit. bab sihir dia yakin lak . Heran. Maka nasihat aku ...tolong la sesiapa bawak dia rujuk kat pkar neuro ada baiknya. Kalau tegir memang dia jenis xboleh tegur langsung dah sekarang. Buat AJAR, yg aku boleh komen....penjelasan org muda seperti  anda ni lebih berilmiah & logik akal manusia bukan setakat org islam boleh faham, tetapi lain2 agama pun akan terima. Sebaliknya pencerama h tu lebih memecah belah sesama manisia dan sesama agama sdiri dgn keyakinan kedangkalan sikap tersebut. Para penguasa juga ada baiknya buat semakan aemula terutama tentng lesen kebenaran dan permit seta sijil serta kelayakan penceramah tersebut demi tidak mgusarkan masyarakat sosial media Serya puluhan ribu polowern beliau dan audien penceramah tu jugak. InsyaAllah..mohon maaf jika anggap ini kasar. Allah jua maha mengentahui. Ameen.

No comments:

Post a Comment